Bc. Zdeňka Šotkovská

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing mix of the selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a optimalizací marketingového mixu ve společnosti Shanti & Co, která se specializuje na prodej orientálních výrobků. Cílem diplomové práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané firmy a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. V práci byly využity kvantitativní a kvalitativní metody výzkumu, včetně dotazníkového šetření a hloubkových …více
Abstract:
This thesis focuses on the analysis and optimization of the marketing mix at Shanti & Co, a company specializing in the sale of Oriental products. The goal of the thesis is to evaluate the setup of the marketing mix of a chosen company and propose potential improvements in necessary areas.. Quantitative and qualitative research methods were used, including surveys and in-depth interviews with the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/d7nop/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Bujok

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing