Marketingový mix vybrané firmy – Bc. Zdeňka Šotkovská
Bc. Zdeňka Šotkovská
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing mix of the selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a optimalizací marketingového mixu ve společnosti Shanti & Co, která se specializuje na prodej orientálních výrobků. Cílem diplomové práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané firmy a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. V práci byly využity kvantitativní a kvalitativní metody výzkumu, včetně dotazníkového šetření a hloubkových …víceAbstract:
This thesis focuses on the analysis and optimization of the marketing mix at Shanti & Co, a company specializing in the sale of Oriental products. The goal of the thesis is to evaluate the setup of the marketing mix of a chosen company and propose potential improvements in necessary areas.. Quantitative and qualitative research methods were used, including surveys and in-depth interviews with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/d7nop/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Bujok
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova