Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost – Bc. Petra Vosátková
Bc. Petra Vosátková
Master's thesis
Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost
Recruitment and Selection of Employees for Internet Company
Abstract:
Diplomová práce vymezuje pojmy jako náborová komunikace, popisuje vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihuje náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Práce analyzuje komunikační metody pro oslovení jednotlivých uchazečů v internetové společnosti. V teoretické části práce jsou popsány jednotlivé kroky náboru a výběru zaměstnanců. Praktická …moreAbstract:
This thesis defines terms such as recruitment communication, describes the internal and external conditions affecting the response to the offer of employment and recruitment af-fects communication as part of the recruitment process. Thesis analyzes the communication methods for addressing the candidates in an Internet company. The theoretical part descri-bes the different steps of the recruitment and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Accessible from:: 18. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOSÁTKOVÁ, Petra. \textit{Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/f1kfmg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vosátková, Petra. Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Personální marketing a jeho význam
Martina Hajná -
Personální marketing v obchodní společnosti
Lucie Provazníková -
Personální marketing vybrané společnosti
Šárka Havířová -
Personální marketing firmy Robert Bosch
Libor Bánok -
Efektivní nábor zaměstnanců
Michal HRMEL -
Nábor nových zaměstnanců veřejné správy Městského úřadu Prahy 12
Martin Rymon -
Nábor nových pracovníků
Michal Maňák