Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost – Bc. Petra Vosátková
Bc. Petra Vosátková
Diplomová práce
Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost
Recruitment and Selection of Employees for Internet Company
Anotace:
Diplomová práce vymezuje pojmy jako náborová komunikace, popisuje vnitřní a vnější podmínky ovlivňující odezvu na nabídku zaměstnání a postihuje náborovou komunikaci jakou součást procesu získávání pracovníků. Práce analyzuje komunikační metody pro oslovení jednotlivých uchazečů v internetové společnosti. V teoretické části práce jsou popsány jednotlivé kroky náboru a výběru zaměstnanců. Praktická …víceAbstract:
This thesis defines terms such as recruitment communication, describes the internal and external conditions affecting the response to the offer of employment and recruitment af-fects communication as part of the recruitment process. Thesis analyzes the communication methods for addressing the candidates in an Internet company. The theoretical part descri-bes the different steps of the recruitment and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Zveřejnit od: 18. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vosátková, Petra. Nábor a výběr zaměstnanců pro internetovou společnost. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Personální marketing a jeho význam
Martina Hajná -
Personální marketing v obchodní společnosti
Lucie Provazníková -
Personální marketing vybrané společnosti
Šárka Havířová -
Personální marketing firmy Robert Bosch
Libor Bánok -
Efektivní nábor zaměstnanců
Michal HRMEL -
Nábor nových zaměstnanců veřejné správy Městského úřadu Prahy 12
Martin Rymon -
Nábor nových pracovníků
Michal Maňák