Video obsah jako nástroj pro podporu marketingu IT produktů a služeb – Bc. Samuel Briškár
Bc. Samuel Briškár
Diplomová práce
Video obsah jako nástroj pro podporu marketingu IT produktů a služeb
Video content as a tool for IT products and services marketing support
Abstract:
The aim of the thesis is building and development of the brand in IT domain. First chapters describe principles and methods of this process. Then the thesis describes the process of creating a video. Last chapters of the thesis describe all the acquired findings during creating a brand and video for a commercial product.Abstract:
Práca sa venuje budovaniu a posilňovaniu značiek v IT prostredí. V prvých kapitolách práca popisuje princípy a postupy takejto tvorby. Následne sú popísané fázy tvorby videa. V závere práce sú zistené poznatky uplatnené na IT produkte z komerčnej sféry s dôrazom na tvorbu videa pre tento produkt.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/irvex/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2016
- Vedoucí: RNDr. Jaroslav Škrabálek
- Oponent: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing a Employer Branding
Eduarda Šuchaňová -
Branding Through Influencer Marketing on Instagram
Giang Helen Phamová -
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
František Schwan -
Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Adéla Šrámková -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Video games and self-directed learning of English language: Using commercial video games as an English language learning tool
Erik Simandl -
VIDEO - AUTORSKÉ VIDEO
Anežka BERÁNKOVÁ