Role marketingové komunikace regionu Blatenska a její vnímání veřejností v ČR – Ing. Marek Krejci, BBA
Ing. Marek Krejci, BBA
Master's thesis
Role marketingové komunikace regionu Blatenska a její vnímání veřejností v ČR
The Effect of marketing communication of Blatná region and its public perception in the Czech Republic
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Role marketingové komunikace regionu Blatenska a její vnímání veřejností ČR“ je analýza marketingové komunikace regionu z pohledu externího a interního, a její následné sledování chování veřejnosti za určitý časový horizont. Teoretická část nám popisuje východiska popsané odbornou literaturou. Praktická část práce se soustřeďuje na shromažďování informací a její následnou …viacAbstract:
The thesis "The Effect of Marketing Communication of the Blatná Region and its Public Preception in the Czech Republic“ is an analysis of marketing Communication of that region from an external and internal point of view, and its behaviour on a predefined time line. The theroretical section explains the basic questions of marketing comunication as described in professional literature. The practical …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/igurk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedúci: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Analýza informácií poskytovaných internetovými servermi zaoberajucími sa vínom
Jaroslav Jurkovský -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Martin Link -
Marketingová komunikace
Kateřina Fišerová -
Marketingová komunikace
Kateřina Mlynarčíková -
MARKETINGOVÝ MIX FIRMY S AKCENTEM NA MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Andrea PLICHTOVÁ -
Efektivní příprava krizové komunikace v holdingu Austin Europe
Pavel VANĚK -
Marketingové komunikace Útulku pro zvířata v nouzi
Lucie NOVÁKOVÁ -
On-line marketing - website promotion analysis
Omar-Nikoloz Mikeltadze