Ing. Marek Krejci, BBA

Diplomová práce

Role marketingové komunikace regionu Blatenska a její vnímání veřejností v ČR

The Effect of marketing communication of Blatná region and its public perception in the Czech Republic
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Role marketingové komunikace regionu Blatenska a její vnímání veřejností ČR“ je analýza marketingové komunikace regionu z pohledu externího a interního, a její následné sledování chování veřejnosti za určitý časový horizont. Teoretická část nám popisuje východiska popsané odbornou literaturou. Praktická část práce se soustřeďuje na shromažďování informací a její následnou …více
Abstract:
The thesis "The Effect of Marketing Communication of the Blatná Region and its Public Preception in the Czech Republic“ is an analysis of marketing Communication of that region from an external and internal point of view, and its behaviour on a predefined time line. The theroretical section explains the basic questions of marketing comunication as described in professional literature. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace