Bc. Michaela Jandová

Master's thesis

Marketing rozvoje regionů a měst v České republice

Marketing of the development of regions and cities in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této diplomové práce je posouzení marketingové strategie měst a regionů na vybraném příkladu města Brna. Marketingová strategie je posuzována především z hlediska jejího zaměření na rozvojové zóny města Brna a na vědeckotechnické parky, které se v Brně nachází. Práce se nejprve zabývá teoreticko-metodologickými východisky marketingu jakožto vědní disciplíny, městským a regionálním marketingem …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to assess the marketing strategy of cities and regions on a selected example of the city of Brno. Marketing strategy is assessed primarily in terms of its focus on the development zones of the city of Brno and the science and technology parks located in Brno. The thesis first deals with the theoretical and methodological basis of marketing as a scientific discipline …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2022
  • Supervisor: prof. RNDr. Milan Viturka, CSc.
  • Reader: Ing. Soňa Raszková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta