Projekt korporátního designu pro vybranou firmu Ka International – Bc. Andrea Porkertová
Bc. Andrea Porkertová
Diplomová práce
Projekt korporátního designu pro vybranou firmu Ka International
The Corporate Design Project for the Selected Ka International Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je uspořádat získané informace a zajímavosti, které se týkají problematiky korporátní identity a jejího elementu – designu, do ucelené formy, která bude srozumitelná čtenářům. Praktická část se zabývá analýzou současného korporátního designu firmy Ka International. Korporátní design se v moderním světě stal účinným prostředkem efektivní firemní prezentace. V současné době na trhu …víceAbstract:
The goal of this work is to organize and structure all information acquired as well as other findings related to the problems of corporate identity and its key component, ie design, into a comprehensive and reader-friendly form. The practical part thereof deals with and analyses the current, up-to-date corporate design of Ka International. Corporate design has become an efficient business presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/rncrh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Corporate Identity
Šárka Bucharová