Analýza a strategie Rodinného pivovaru Bernard a.s. na domácím a zahraničních trzích – Lenka Fiřtíková
Lenka Fiřtíková
Master's thesis
Analýza a strategie Rodinného pivovaru Bernard a.s. na domácím a zahraničních trzích
Analysis and strategy of Bernard Family Brewery on domestic and foreign markets
Abstract:
Diplomová práce popisuje a analyzuje Rodinný pivovar Bernard a.s. na základě dostupných informací o společnosti a dále navrhuje marketingovou strategii založenou na marketingovém mixu. V dalších kapitolách se práce věnuje situační analýze a konkurenci. V poslední části je na základě dotazníkového šetření vytvořena marketingová strategie na prodej Bezlepkového ležáku.Abstract:
Master thesis describes and analyzes Bernard Family Brewery. Analyses are based on concrete information of this company and then suggests marketing strategy according to marketing mix. This thesis includes external factors analyses including analyses of competitors. At the end there is created marketing strategy for sale of product called ,,Bezlepkový ležák" which is suitable for celiacs. This marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58327
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2014
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Soňa Gullová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58327
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková