Bc. Nikola Pfeiferová

Bakalářská práce

Marketingová hodnota sportovních klubů

Marketing brand of sports clubs
Anotace:
Cílem předkládané bakalářské práce je analyzovat marketingový potenciál sportu. Ve své bakalářské práci se budu proto věnovat sportu jako produktu a jeho hodnotě, modelům pro stanovení hodnot značky klubů, systémovému postupu pro marketingový potenciál sportu, rozboru a komparaci marketingu sportovních klubů a také bohužel častým skandálům (aférám) ve sportu. Následně bude má snaha směřovat k charakteristice …více
Abstract:
The second chapter deals with the value of club brands and the building thereof. The third chapter discusses the marketing potential of sport. This chapter will also include a practical case where I conducted a limited comparison of the sports clubs Sparta Praha and Slavia Praha. The choice of this comparison was not random. Both Sparta and Slavia are traditional Czech football clubs and rank among …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní