Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Pavel Vošalík
Bc. Pavel Vošalík
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Anotace:
Téma bakalářské práce je „Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku“. Práce se tedy zaobírá marketingovým mixem u společnosti Sportcarp Vápeník a Šaravec, s.r.o., zabývající se prodejem, výrobou a distribucí rybářských potřeb všeho druhu. Cílem práce je analyzovat jednotlivé komponenty marketingového mixu, zjištění případných nedostatků, a nakonec navrhnout zlepšení. Práce je dělena na teoretickou …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is „Analysis of marketing mix in a particular company“. The work deals wit the marketing mix of company Sportcarp Vápeník a Šaravec, s.r.o., which deals with the sale, production and distribution of fishing equipment and accessories of all kind. The aim of the thesis is to analyze individual sources of the marketing mix, to identify possible shortcomings and to propose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pdrs4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2020
- Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Oponent: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová