Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku – Bc. Pavel Vošalík
Bc. Pavel Vošalík
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Abstract:
Téma bakalářské práce je „Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku“. Práce se tedy zaobírá marketingovým mixem u společnosti Sportcarp Vápeník a Šaravec, s.r.o., zabývající se prodejem, výrobou a distribucí rybářských potřeb všeho druhu. Cílem práce je analyzovat jednotlivé komponenty marketingového mixu, zjištění případných nedostatků, a nakonec navrhnout zlepšení. Práce je dělena na teoretickou …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is „Analysis of marketing mix in a particular company“. The work deals wit the marketing mix of company Sportcarp Vápeník a Šaravec, s.r.o., which deals with the sale, production and distribution of fishing equipment and accessories of all kind. The aim of the thesis is to analyze individual sources of the marketing mix, to identify possible shortcomings and to propose …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/pdrs4/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 2. 2020
- Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
- Reader: Ing. Iveta Kmecová, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová