Bc. Pavel Vošalík

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku

Abstract:
Téma bakalářské práce je „Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku“. Práce se tedy zaobírá marketingovým mixem u společnosti Sportcarp Vápeník a Šaravec, s.r.o., zabývající se prodejem, výrobou a distribucí rybářských potřeb všeho druhu. Cílem práce je analyzovat jednotlivé komponenty marketingového mixu, zjištění případných nedostatků, a nakonec navrhnout zlepšení. Práce je dělena na teoretickou …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is „Analysis of marketing mix in a particular company“. The work deals wit the marketing mix of company Sportcarp Vápeník a Šaravec, s.r.o., which deals with the sale, production and distribution of fishing equipment and accessories of all kind. The aim of the thesis is to analyze individual sources of the marketing mix, to identify possible shortcomings and to propose …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 2. 2020
  • Supervisor: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Reader: Ing. Iveta Kmecová, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích