Bc. Pavel Vošalík

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku

Anotace:
Téma bakalářské práce je „Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku“. Práce se tedy zaobírá marketingovým mixem u společnosti Sportcarp Vápeník a Šaravec, s.r.o., zabývající se prodejem, výrobou a distribucí rybářských potřeb všeho druhu. Cílem práce je analyzovat jednotlivé komponenty marketingového mixu, zjištění případných nedostatků, a nakonec navrhnout zlepšení. Práce je dělena na teoretickou …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is „Analysis of marketing mix in a particular company“. The work deals wit the marketing mix of company Sportcarp Vápeník a Šaravec, s.r.o., which deals with the sale, production and distribution of fishing equipment and accessories of all kind. The aim of the thesis is to analyze individual sources of the marketing mix, to identify possible shortcomings and to propose …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2020
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Iveta Kmecová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích