Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank – Gabriela Slezáčková
Gabriela Slezáčková
Bachelor's thesis
Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank
Humour in Air Bank Television Commercial
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá užitím humoru v televizní reklamě bankovní společnosti Air Bank. Práce je členěna na dvě hlavní části. Teoretická část práce objasňuje pojmy vtahující se k problematice reklamy, její historii a formám. Dále se zabývá prvky a nežádoucími účinky humoru. Zasahuje do oblasti bankovnictví a služeb, které tento segment poskytuje. V neposlední řadě se zabývá metodikou výzkumu a …viacAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the use of humour in television advertising of banking institution Air Bank. The thesis is split into two parts. Theoretical part of the thesis clarifies terms connected to advertising, its history and forms. Then it deals with elements and unwanted effects of humour. It covers the field of banking and services, which are offered in this segment. Last, but not least …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Slezáčková, Gabriela. Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Reklama v bankovním sektoru
Elena Märzová