Gabriela Slezáčková

Bakalářská práce

Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank

Humour in Air Bank Television Commercial
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá užitím humoru v televizní reklamě bankovní společnosti Air Bank. Práce je členěna na dvě hlavní části. Teoretická část práce objasňuje pojmy vtahující se k problematice reklamy, její historii a formám. Dále se zabývá prvky a nežádoucími účinky humoru. Zasahuje do oblasti bankovnictví a služeb, které tento segment poskytuje. V neposlední řadě se zabývá metodikou výzkumu a …více
Abstract:
The bachelor's thesis is focused on the use of humour in television advertising of banking institution Air Bank. The thesis is split into two parts. Theoretical part of the thesis clarifies terms connected to advertising, its history and forms. Then it deals with elements and unwanted effects of humour. It covers the field of banking and services, which are offered in this segment. Last, but not least …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Slezáčková, Gabriela. Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace

Práce na příbuzné téma