Bc. Anna Simeonovová

Bakalářská práce

Smyslový marketing a brand management

Sensory marketing and brand management
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o vlivu smyslového marketingu na nákupní chování spotřebitele. Cílem práce je definovat, do jaké míry z pohledu zákazníka ovlivňuje smyslový marketing hodnocení značky spotřebitelem. V souvislosti s tím se práce také zaměřuje na význam značky v nákupním rozhodovacím procesu zákazníka. Teoretická část práce popisuje smyslový marketing, chování spotřebitele v nákupním …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the influence of sensory marketing on consumer buying behaviour. The main aim of the thesis is to define to what extent the sensory marketing influences the brand evaluation by the consumer. In connection with it the work also focuses on the importance of the brand in the purchasing decision-making process of the customer. The theoretical part describes sensory marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní