Jiří Neděla

Diplomová práce

Princip surrealismu ve filmové tvorbě Jana Švankmajera

The Principle of Surrealism in the Film Work of Jan Švankmajer
Anotace:
Filmově teoretická práce, která s použitím patřičné metodologie zkoumá výrazové dominanty ve filmech Jana Švankmajera. Jsou zde sledovány paralely mezi tvůrčím aktem, snovou prací, psychoanalýzou, sémiotikou a rétorickými figurami
Abstract:
A film-theoretical work which uses a particular methodology and explores the means of expression in the films of Jan Švankmajer. Parallels between a creative process, mechanism of dream, psychoanalysis, semiotics, and a rhetoric figures are described here
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
  • Vedoucí: Luboš Ptáček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.

Univerzita Palackého

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Česká filologie - Filmová věda

Práce na příbuzné téma