Anton SMIRNOV
Bachelor's thesis
Design roveru
Rover Design
Abstract:
Cílem mé práce bylo vytvořit vozidlo, který je vhodný pro dlouhé mise, přepravě zboží a výzkumu a je schopen zajistit pro posádku vše potřebné pro život a práci. Má také dvě další funkce, Jedná se o režim konvoje - během tohoto režimu budou následovat přívěsy s nákladem za Roverem, to bude nutné pouze při větší přepravě. Druhou funkcí je připojení roveru k základně přes poklop, čímž se rozšiřuje základna …moreAbstract:
The aim of my work was to create a vehicle that is suitable for long missions, transporting goods and research and is able to provide for the crew everything necessary for life and work. It also has two additional functions, this is the convoy mode - during this mode there will be follow the trailers with cargo behind the rover, this will only be necessary for larger transport. The second function …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Václav Kubec, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SMIRNOV, Anton. Design roveru. Plzeň, 2022. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtBachelor programme / field:
Design / Design, specialization Industrial Design
Theses on a related topic
-
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Richard Pajerský -
Support for editing Prefabs in Unreal Engine 5
Martin Holčík -
Nové možnosti v Unreal Engine 5
Ondřej Foukal -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA
Ondřej Lamač -
Parental Advisory; Explicit Content aneb Cover-art produktů hudebního průmyslu
Pavel NOVÁK -
Sci-fi design jako hra s produktem
Radka KRAJÍČKOVÁ