Anton SMIRNOV
Bakalářská práce
Design roveru
Rover Design
Anotace:
Cílem mé práce bylo vytvořit vozidlo, který je vhodný pro dlouhé mise, přepravě zboží a výzkumu a je schopen zajistit pro posádku vše potřebné pro život a práci. Má také dvě další funkce, Jedná se o režim konvoje - během tohoto režimu budou následovat přívěsy s nákladem za Roverem, to bude nutné pouze při větší přepravě. Druhou funkcí je připojení roveru k základně přes poklop, čímž se rozšiřuje základna …víceAbstract:
The aim of my work was to create a vehicle that is suitable for long missions, transporting goods and research and is able to provide for the crew everything necessary for life and work. It also has two additional functions, this is the convoy mode - during this mode there will be follow the trailers with cargo behind the rover, this will only be necessary for larger transport. The second function …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Václav Kubec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMIRNOV, Anton. Design roveru. Plzeň, 2022. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraBakalářský studijní program / obor:
Design / Design, specializace Průmyslový design
Práce na příbuzné téma
-
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Support for editing Prefabs in Unreal Engine 5
Martin Holčík -
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Richard Pajerský -
Nové možnosti v Unreal Engine 5
Ondřej Foukal -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář -
Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA
Ondřej Lamač -
Parental Advisory; Explicit Content aneb Cover-art produktů hudebního průmyslu
Pavel NOVÁK -
Sci-fi design jako hra s produktem
Radka KRAJÍČKOVÁ