Analýza CSR aktivit firem pravidelně se angažujících v konceptu CSR v ČR – Štěpán Oberreiter
Štěpán Oberreiter
Diplomová práce
Analýza CSR aktivit firem pravidelně se angažujících v konceptu CSR v ČR
Analysis of CSR activities of companies regulary involved in CSR concept in CZ
Anotace:
Cílem této práce je objasnit pravý důvod angažovanosti firem v konceptu CSR (společenská odpovědnost firem). Teoretická část představuje hlavní rysy tohoto konceptu, jeho historický vývoj a současné chápání ve světě a zvláště pak v České republice. Větší pozornost je zde věnována měření CSR aktivit a reportingu. Pomocí metodiky Standard Odpovědná Firma a jejím využití pro sestavování žebříčku TOP Firemní …víceAbstract:
The aim of this paper is to find real reason why companies in the czech market engage in CSR (corporate social responsibility). Theoretical part explains main features of CSR concept, its historical development and current understanding in the world and mainly in the Czech Republic. In this part is higher focus on measuring and reporting of CSR activities. According to the Standart Odpovědná Firma …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28677
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2011
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Monika Granju
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28677
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
CSR komunikace se stakeholdery - spotřebiteli, jejich povědomí o CSR a jejich zapojení do CSR iniciativ.
Xeniya Kalinina -
A critical review of CSR effectiveness and recipient involvement in humanitarian-oriented CSR projects
Jacqueline Ackermann -
Strategic Returns from CSR: A critical review of Warby Parker’s CSR initiative
Mirjamol Mamatov -
CSR in German tech startups – a conceptual framework for effective CSR
Dennis Lenczowski -
Rozdíly v pojetí CSR v Evropě a Indii
Harsh Jha -
Analýza CSR společnosti Lindex, porovnání vnímání CSR spotřebiteli ve Švédsku a ČR
Sylvie Křesalová -
Value-Enhancing Capabilities of CSR
Nino Kiladze