Analýza spotřebitelského chování na trhu parfémů – Tereza Skřivánková
Tereza Skřivánková
Master's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu parfémů
Consumer Behaviour Analysis on the Perfume Market
Anotácia:
Tématem této diplomové práce je analýza spotřebitelského chování na trhu parfémů. Cílem této diplomové práce bylo popsat spotřebitelské chování na trhu parfémů a zjistit, jaké faktory ovlivňují zákazníky při nákupu parfémů, jaké atributy jsou pro ně při výběru nejdůležitější, z jakého důvodu parfémy používají a nakupují a jak vypadá jejich rozhodovací proces. Primární sběr dat byl proveden metodou …viacAbstract:
The theme of the thesis is the consumer behavior analysis on the perfume market. The aim of the thesis was to describe the consumer behavior on the perfume market and discover which factors influence the consumers buying behavior, which attributes are the most important for the selection process, the reason they use and buy perfumes and the decision making process. The primary data collection was carried …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/106853
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedúci: Petra Krbová
- Oponent: Petra Halíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
Sayanti Shaw -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková