Jitka Majstrová
Bachelor's thesis
Fenomén hromadného nakupování se slevou v ČR
The collective buying phenomenon in the Czech Republic
Abstract:
Hromadné nakupování se slevou se v posledním roce stalo na českém internetu značně rozšířeným trendem. Tato práce se zabývá fenoménem hromadných slev a klade si za cíl zjistit, jak tento systém funguje a proč k němu jednotlivé strany přistupují. První kapitola uvádí, jak se hromadné nakupování vyvíjelo ve světě a jak jej nyní chápeme v ČR. V druhé kapitole je představeno několik důvodů, které motivují …moreAbstract:
Collective buying has become a widespread trend on the Czech Internet during the last year. This thesis deals with the phenomenon of collective sales and its aim is to find out how the system works and why different parties join it. The first chapter presents the development of collective buying in the world and what it means in the Czech Republic nowadays. The second chapter specifies several reasons …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 2. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27058
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Tomáš Kubálek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27058
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Slevové portály a agregátory slev
Roman Studený