Měření spokojenosti studentů oboru marketing a obchod – Martina Špitová
Martina Špitová
Bakalářská práce
Měření spokojenosti studentů oboru marketing a obchod
Student Satisfaction Measurement with Branch of Marketing and Business
Anotace:
Téma této bakalářské práce je – Měření spokojenosti studentů oboru Marketing a obchod. Výzkum byl realizován prostřednictvím písemného dotazování na vzorku 116 respondentů. Výsledky výzkumu byly zpracovány jak graficky tak i slovně. V závěru práce na základě zjištěných informací byla navrhnuta možná zlepšení pro hůře hodnocené oblasti.Abstract:
The theme of this bachelor thesis is – Students Satisfaction Measurement with Branch of Marketing and Business. The research was carried out using of written inquiries on a sample of 116 respondents. The research results were processed both graphically and verbally. At the end of the thesis, there were on the basis of the facts the possible improvements in less assessed areas proposed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85698
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix vybraného podniku
Denis Vejtasa