Jiří ŠTAJGER

Bakalářská práce

Terminologie zkušenostního učení

Terminology of experiential education
Anotace:
V posledních několika letech začalo vznikat více a více organizací, které nabízejí množství programů pro vzdělávání ať už studentů či zaměstnanců firem. Nabízejí zkvalitnění týmové spolupráce a celkový rozvoj osobnosti po všech stránkách. Tyto instituce využívají procesu zkušenostního učení k dosažení cíle ? osobnostního růstu. Často tento proces bývá pojmenován jako zážitková pedagogika. Vzhledem …více
Abstract:
In past few years more and more organizations were established to offer a lot of programs for student or employee education. They offer improvement of team cooperation and complete personal grow. This institutions use experiential learning process to achieve their goal ? personal grow. Very often this process is named as experiential education. There are quite a big complication in terminology due …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2011
Zveřejnit od: 15. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Radim Kofránek

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTAJGER, Jiří. Terminologie zkušenostního učení. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 12. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 12. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie