Matěj Skalický

Bakalářská práce

1. Teoretická část:\nl{}Fotografická chyba jako tvůrčí prvek obrazu\nl{}\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog výrobků nebo služeb:\nl{}Boží muka a křížky ve Valašském Meziříčí a okolí\nl{}b) volný výstavní soubor:\nl{}Nalezená zátiší

1. Theoretical part: Photographic Error as a Creative Element of the Image 2. Practical part: a) Wayside Shrines and Crosses in and around Valašské Meziříčí b) Found Still Lifes
Anotace:
Práce se zabývá záměrným užitím fotografické chyby v české výtvarné fotografii. Obsahuje část o historickém vývoji práce s chybou s ohledem na historický kontext, dále je pak členěna na čtyři základní druhy fotografických chyb s výčtem autorů a interpretací jejich přístupů vzhledem k použitým námětům a kontextu jejich tvorby.
Abstract:
This thesis is about the purposeful use of photography mistakes in Czech fine-art photography. It contains a part about the historic evolution of working with mistakes in relation to the historical context, it's also divided into four basic kinds of photography mistakes with a listing of authors and interpretations of their approaches in regard to applied themes and the context of their work.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Zveřejnit od: 20. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Skalický, Matěj. 1. Teoretická část:\nl{}Fotografická chyba jako tvůrčí prvek obrazu\nl{}\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog výrobků nebo služeb:\nl{}Boží muka a křížky ve Valašském Meziříčí a okolí\nl{}b) volný výstavní soubor:\nl{}Nalezená zátiší. Zlín, 2015. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe