Muslimské komunity v Evropě a jejich vliv na mezinárodní obchod – Lukáš Machula
Lukáš Machula
Bakalářská práce
Muslimské komunity v Evropě a jejich vliv na mezinárodní obchod
Muslim communities in Europe and their impact on international trade
Anotace:
Primárním cílem předkládané bakalářské práce je analyzovat přítomnost muslimských komunit v Evropě a jejich vliv na mezinárodní obchod. První kapitola pojednává o základní charakteristice islámského náboženství a historického vývoje obchodní činnosti. Druhá část se zabývá problematikou migrace a migračními trendy muslimské komunity realizované do Evropy. Pozornost je taktéž věnována definicí komunity …víceAbstract:
The main aim of the presented Bachelor's thesis is to analyse the presence of Muslim communities in Europe and their impact on international trade. The first chapter deals with the basic characteristics of the Islamic religion and the historical development of its business activity. The second part pursues the issues of migration and migration trends of the Muslim community settled in Europe. Attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30307
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2012
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Jan Štemberk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30307
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vzestup islámského finančnictví
Zdeňka FOJTÍKOVÁ -
Hospodářství, společnost a obchod ve Španělsku v raném středověku
Hana VÍTKOVÁ -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Vstup již zavedené firmy na slovenský trh
Sebastian Wolf