BcA. Ivan Koubek
Diplomová práce
Hudba pro počítačové hry II
Videogame music II
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na videoherní soundtrack. Popisuje jeho rozmanitost napříč videoherními žánry: Postupně zkoumá odlišnosti nejen v rámci žánru ale i mezižánrově.Vysvětluje „nutnost“ změn a různých přizpůsobení se i jejich význam při tvorbě zážitku ze hry jako takové. Pro potřeby komparace získává data analýzou vybraných titulů.Abstract:
The thesis focuses on a videogame soundtrack. It describes its diversity across video game genres examining the differences not only in the genre, but also inter-genre. It explains the “necessity” of various changes and their importance in the experience of the game itself. For purposes of comparison it obtains data by analyzingselected titles.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/g6dha/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr.art. Pavel Bureš
- Oponent: Mgr. Petr Janda, OA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/g6dha/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hudební umění / Hra na tubu
Práce na příbuzné téma
-
Přenosná herní konzole za pomocí Rasbperry pi
Tomáš Novák -
Přínos jazzové hudby k vývoji techniky hry na bicí nástroje
Jakub Kačic -
Vývoj metodik hry na traverso v 20. a 21. století a jejich aplikace v praxi
Pavlína Kavulová -
Videoherní hudba a nostalgie pohledem českých hráčů
Barbora PROCHÁZKOVÁ -
Vývoj stylu hry na saxofon a klarinet v americkém jazzu v první půlce 20. let
Jan Pospíšil