Bc. Marek PANUŠKA
Master's thesis
Rekuperace v systému 25kV
Energy recuperation at 25kV trolley system
Abstract:
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na specifické technické problémy rekuperace v systému 25 kV, který je využíván pro provoz trakční dopravy nejen v ČR. Jsou zde shrnuty požadavky norem vázající se na fyzikální a technickou podstatu problému rekuperace pro tento napájecí systém trakčního vedení. Následně jsou popsány možnosti rekuperace, jak ze strany vozidel, pevných trakčních zařízení tak ze …moreAbstract:
This Master thesis is focused on specific technicial troubles of recuperation in power net 25 kV, which is not only used for traction vehicles in the Czech Republic. In this thesis are mentioned the requests of norms tied with physical and techcical principles together for this traction power system. Next point describes the possibilities of recuperation from train vehicles views and from distribution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Bohumil Skala, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PANUŠKA, Marek. Rekuperace v systému 25kV. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of Electrical EngineeringMaster programme / field:
Electrical Engineering and Informatics / Commercial Electrical Engineering
Theses on a related topic
-
Frekvenční charakteristiky trakčního pohonu s asynchronním motorem
Václav ŠVEJDA -
Trakční vlastnosti lokomotivy s velkým instalovaným výkonem
Martin VINTR -
Posouzení trakčních a brzdových charakteristik při změně adhezní hmotnosti kolejového vozidla
Karel Škurek -
Posouzení trakčních a brzdových charakteristik elektrické jednotky
Jaroslav BARÁK -
Optimalizovaný návrh trakčního pohonu elektrického silničního vozidla
Michal MOŠNA -
Metodika pro aplikaci pravidel provozování distribuční soustavy při vyřizování žádostí o paralelní provoz výroben a akumulačních zařízení s distribuční soustavou
Lukáš MĚSÍČEK -
Strategie údržby zařízení distribuční sítě
Marek Olšák -
Systém pro optimalizaci provozu elektrické distribuční sítě
Jan Vysocký