Bc. Marek PANUŠKA
Diplomová práce
Rekuperace v systému 25kV
Energy recuperation at 25kV trolley system
Anotace:
Předkládaná diplomová práce je zaměřena na specifické technické problémy rekuperace v systému 25 kV, který je využíván pro provoz trakční dopravy nejen v ČR. Jsou zde shrnuty požadavky norem vázající se na fyzikální a technickou podstatu problému rekuperace pro tento napájecí systém trakčního vedení. Následně jsou popsány možnosti rekuperace, jak ze strany vozidel, pevných trakčních zařízení tak ze …víceAbstract:
This Master thesis is focused on specific technicial troubles of recuperation in power net 25 kV, which is not only used for traction vehicles in the Czech Republic. In this thesis are mentioned the requests of norms tied with physical and techcical principles together for this traction power system. Next point describes the possibilities of recuperation from train vehicles views and from distribution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Bohumil Skala, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PANUŠKA, Marek. Rekuperace v systému 25kV. Plzeň, 2019. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta elektrotechnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta elektrotechnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta elektrotechnickáMagisterský studijní program / obor:
Elektrotechnika a informatika / Komerční elektrotechnika
Práce na příbuzné téma
-
Frekvenční charakteristiky trakčního pohonu s asynchronním motorem
Václav ŠVEJDA -
Trakční vlastnosti lokomotivy s velkým instalovaným výkonem
Martin VINTR -
Posouzení trakčních a brzdových charakteristik při změně adhezní hmotnosti kolejového vozidla
Karel Škurek -
Posouzení trakčních a brzdových charakteristik elektrické jednotky
Jaroslav BARÁK -
Optimalizovaný návrh trakčního pohonu elektrického silničního vozidla
Michal MOŠNA -
Metodika pro aplikaci pravidel provozování distribuční soustavy při vyřizování žádostí o paralelní provoz výroben a akumulačních zařízení s distribuční soustavou
Lukáš MĚSÍČEK -
Strategie údržby zařízení distribuční sítě
Marek Olšák -
Systém pro optimalizaci provozu elektrické distribuční sítě
Jan Vysocký