Učitelovo pojetí výuky na základní škole s polským jazykem vyučovacím v České republice – Mgr. Mariola Weiser
Mgr. Mariola Weiser
Diplomová práce
Učitelovo pojetí výuky na základní škole s polským jazykem vyučovacím v České republice
Teacher's Approach to Teaching at the Primary School with Teaching in Polish Language in the Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá učitelovým pojetím výuky na základní škole s polským jazykem vyučovacím. Teoretická část shrnuje poznatky o učitelově pojetí výuky. Jednotlivé kapitoly se postupně zaměřují na historický kontext regionu se základními školami s polským jazykem vyučovacím, popisem vybrané školy, vymezením pojmu „učitelovo pojetí výuky“, vývojem a požadavky na pojetí výuky učitele. V poslední kapitole …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the teacher´s approach to teaching at primary school with teaching in Polish language in the Czech Republic. In the theoretical part teacher´s approach to teaching is discussed. In the following chapters the history of region with primary schools with teaching in Polish language, specific information about the school, concept of the teacher´s approach to teaching, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i90wd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Zkušenosti pedagogů při práci s žáky s dysgrafií na 1. stupni základní školy
Nikol Kohoutková -
Práce základní školy s žákem s problémovým chováním
Tereza Matoušková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková