Bc. Monika VRBSKÁ

Bachelor's thesis

Vliv péče o interního zákazníka na firemní CRM

Influence (impact) internal customer management on company CRM
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je problematika vlivu péče o interního zákazníka na fi-remní CRM. První část vymezuje podstatu fungování firemního CRM, druhá část se zamě-řuje na základní problematiku řízení lidských zdrojů. Praktická část mapuje konkrétní pří-pad obchodní společnosti. Jsou využity různé metody pro analýzu řízení lidských zdrojů s promítnutím do řízení vztahů se zákazníky a vyhodnoceny …more
Abstract:
The subject of the bachelor work is the influence of internal customer care on the corporate CRM. The first part defines the basics functionality of corporate CRM, the second part is focused on basic issues in the field of human resources management. The practical part fol-lows a particular case in a business company. It uses different methods of analysis of human resources management including a projection …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier: 10705

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2009
  • Supervisor: Mgr. Štěpán Prachař

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VRBSKÁ, Monika. Vliv péče o interního zákazníka na firemní CRM. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications