Bc. Monika VRBSKÁ

Bakalářská práce

Vliv péče o interního zákazníka na firemní CRM

Influence (impact) internal customer management on company CRM
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je problematika vlivu péče o interního zákazníka na fi-remní CRM. První část vymezuje podstatu fungování firemního CRM, druhá část se zamě-řuje na základní problematiku řízení lidských zdrojů. Praktická část mapuje konkrétní pří-pad obchodní společnosti. Jsou využity různé metody pro analýzu řízení lidských zdrojů s promítnutím do řízení vztahů se zákazníky a vyhodnoceny …více
Abstract:
The subject of the bachelor work is the influence of internal customer care on the corporate CRM. The first part defines the basics functionality of corporate CRM, the second part is focused on basic issues in the field of human resources management. The practical part fol-lows a particular case in a business company. It uses different methods of analysis of human resources management including a projection …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 10705

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VRBSKÁ, Monika. Vliv péče o interního zákazníka na firemní CRM. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace