Vliv péče o interního zákazníka na firemní CRM – Bc. Monika VRBSKÁ
Bc. Monika VRBSKÁ
Bakalářská práce
Vliv péče o interního zákazníka na firemní CRM
Influence (impact) internal customer management on company CRM
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je problematika vlivu péče o interního zákazníka na fi-remní CRM. První část vymezuje podstatu fungování firemního CRM, druhá část se zamě-řuje na základní problematiku řízení lidských zdrojů. Praktická část mapuje konkrétní pří-pad obchodní společnosti. Jsou využity různé metody pro analýzu řízení lidských zdrojů s promítnutím do řízení vztahů se zákazníky a vyhodnoceny …víceAbstract:
The subject of the bachelor work is the influence of internal customer care on the corporate CRM. The first part defines the basics functionality of corporate CRM, the second part is focused on basic issues in the field of human resources management. The practical part fol-lows a particular case in a business company. It uses different methods of analysis of human resources management including a projection …víceKlíčová slova
CRM zaměstnanec lidské zdroje zákazník vztah proces strategie společnosti komunikace trh
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10705
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRBSKÁ, Monika. Vliv péče o interního zákazníka na firemní CRM. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podniková strategie nadnárodní stavební společnosti v oblasti řízení lidských zdrojů
Alena Nováková Adamíková -
Návrh změny strategie řízení lidských zdrojů ve společnosti se zahraničním kapitálem
Jana Slezáčková -
Personální strategie vybrané společnosti
Nikola Svatoňová -
Personální strategie vybrané společnosti
Petra Jungová -
Analýza a strategie řízení lidských zdrojů ve společnosti INA Lanškroun, s.r.o.
Jolana Chládková -
Zavádění strategie Společnosti 5.0 a možná rizika
Barbora Burešová -
Personální strategie vybrané společnosti
Halina Kuxová -
Hodnocení motivační strategie zaměstnanci vybrané společnosti
Libor Sedláček