Inovační aktivity prodejce automobilů – Michaela KUTLÁKOVÁ
Michaela KUTLÁKOVÁ
Bakalářská práce
Inovační aktivity prodejce automobilů
Car dealership innovative activities
Anotace:
Práce definuje pojem inovace, inovativní marketing a konkurence. Konec teoretické části se zabývá finančními ukazateli hodnotící efektivnost inovace. Praktická část charakterizuje vybraný podnik a poté je navržena nová marketingová inovace v podobě propojení více služeb do jednoho balíčku. Dále návrh na rozšíření věrnostního programu a využití placené reklamy na sociálních sítích.Abstract:
The thesis defines the concept of innovation, innovative marketing and competition. The end of the theoretical part deals with financial indicators evaluating the effectiveness of innovation. The practical part characterizes the selected company and a new marketing innovation is proposed in the form of connecting multiple services into one package. Furthermore, a proposal to expand the loyalty program …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Novotná, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUTLÁKOVÁ, Michaela. Inovační aktivity prodejce automobilů. Č. Budějovice, 2020. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení ekonomické situace rodinné firmy Burák s.r.o.
Vendula Burešová -
Analýza ekonomické situace podniku
Daria Kaznova -
Zhodnocení ekonomické situace restauračního zařízení
Kateřina Klapuchová -
Inovace v provozu a marketingu vybraného ubytovacího zařízení
Lucie Haasová -
Internetový marketing a jeho inovace
Miroslav Trávníček -
Internetový marketing a jeho inovace
Marián Fůsek -
Inovace marketingu pro výuku ve fiktivní firmě v kurikulu Obchodní akademie
Gabriela Vávrová -
Vliv strategického marketingu na inovace
Hana Červená
Název
Vložil
Vloženo
Práva