Ing. Sampras Femi Robert

Master's thesis

Customer behaviour in e-commerce

Customer behaviour in e-commerce
Anotácia:
This thesis provides an in-depth exploration of consumer behavior in the e-commerce realm, a pivotal component of today's digital retail sphere. It seeks to understand the perceptions, navigations, and challenges faced by consumers in online shopping, analyzing the influence of personal demographics, internet usage patterns, and individual decision-making factors. The research scrutinizes consumer …viac
Abstract:
This thesis provides an in-depth exploration of consumer behavior in the e-commerce realm, a pivotal component of today's digital retail sphere. It seeks to understand the perceptions, navigations, and challenges faced by consumers in online shopping, analyzing the influence of personal demographics, internet usage patterns, and individual decision-making factors. The research scrutinizes consumer …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/fj7h5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2024
  • Vedúci: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management