Ing. Sampras Femi Robert

Diplomová práce

Customer behaviour in e-commerce

Customer behaviour in e-commerce
Anotace:
This thesis provides an in-depth exploration of consumer behavior in the e-commerce realm, a pivotal component of today's digital retail sphere. It seeks to understand the perceptions, navigations, and challenges faced by consumers in online shopping, analyzing the influence of personal demographics, internet usage patterns, and individual decision-making factors. The research scrutinizes consumer …více
Abstract:
This thesis provides an in-depth exploration of consumer behavior in the e-commerce realm, a pivotal component of today's digital retail sphere. It seeks to understand the perceptions, navigations, and challenges faced by consumers in online shopping, analyzing the influence of personal demographics, internet usage patterns, and individual decision-making factors. The research scrutinizes consumer …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/fj7h5/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2024
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management