Petr Müller

Bakalářská práce

Analýza projevů personalizačních metod v elektronickém obchodování

Personalization methods and applications analysis in E-Commerce
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem personalizace, a to konkrétně v oblasti elektronického obchodování. Cílem práce je identifikovat metody personalizace a jejich projevy v elektronickém obchodování a následně charakterizovat stav jejich využívání ve vybraných kategoriích elektronických obchodů v České republice. Na základě popisu metod a projevů personalizace je navržena struktura jejich možných …více
Abstract:
Presented bachelor thesis deals with the personalization phenomenon, particularly in the E-Commerce environment. The aim of the thesis is to identify personalization methods and their applications in E-Commerce and to characterize their usage in chosen categories of E-Shops in the Czech Republic. The thesis introduces the structure of possible relations between personalization methods and their applications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
  • Vedoucí: Libor Gála
  • Oponent: Daniel Kafka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41123