Analýza projevů personalizačních metod v elektronickém obchodování – Petr Müller
Petr Müller
Bakalářská práce
Analýza projevů personalizačních metod v elektronickém obchodování
Personalization methods and applications analysis in E-Commerce
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá fenoménem personalizace, a to konkrétně v oblasti elektronického obchodování. Cílem práce je identifikovat metody personalizace a jejich projevy v elektronickém obchodování a následně charakterizovat stav jejich využívání ve vybraných kategoriích elektronických obchodů v České republice. Na základě popisu metod a projevů personalizace je navržena struktura jejich možných …víceAbstract:
Presented bachelor thesis deals with the personalization phenomenon, particularly in the E-Commerce environment. The aim of the thesis is to identify personalization methods and their applications in E-Commerce and to characterize their usage in chosen categories of E-Shops in the Czech Republic. The thesis introduces the structure of possible relations between personalization methods and their applications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41123
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: Libor Gála
- Oponent: Daniel Kafka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41123
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Metody a formy výuky v současném dějepisu se zaměřením na personalizaci dějin
Kateřina Dipoldová -
Personalizace obsahu na webu
Ondřej Šatera -
PERSONALIZACE VÝROBKŮ, WEBOVÉ SLUŽBY A AUTOMATIZACE VE STROJOVÉ VÝŠIVCE
Zuzana Pučíková -
Návrh a implementace redakčního systému s využitím personalizace
Jiří Krettek -
Zavádění personalizace a cílení obsahu webové aplikace na základě zákaznického profilu
Antonín Doležal -
Personalizace a customizace při vyhledávání
Petr Šmíd -
Definice a komparace online vs. offline nástrojů v oblasti e-commerce ve společnosti E.ON
Jakub Vašek -
E-commerce a další prodejní kanály jako trend obchodu (logistiky, komunikace)
Anna Potůčková