Diana BUDJAČOVÁ

Master's thesis

Sebereflexe v oblasti rozvoje pedagogických kompetencí dobrovolníků působících v programu 5P a Kompas.

Voluntiers self-reflection in development of pedagogical competencies operating in programs 5P and Compass.
Abstract:
Předmětem diplomové práce je zkoumání identifikace a sebereflexe rozvoje pedagogických kompetencí u dobrovolníků působících v programu 5P a Kompas. První část nastíní fenomén dobrovolnictví jako příležitosti k rozvoji pedagogických kompetencí, který nebyl doposud výzkumně zpracován. Bude obsahovat informace o dobrovolnictví, dále se bude zabývat motivy dobrovolníků, programy PětP a Kompas a budou zde …more
Abstract:
The subject of this thesis is to investigate identification and the self-development of the teaching competencies of volunteers involved in the program PětP and Kompas. The first part outlines the phenomenon of volunteering as an opportunity to develop teaching competencies that research has not yet been processed. It will contain information about volunteering, also it will address the motives of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 10. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Jan Hábl, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BUDJAČOVÁ, Diana. Sebereflexe v oblasti rozvoje pedagogických kompetencí dobrovolníků působících v programu 5P a Kompas.. Ústí nad Labem, 2014. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Master programme / field:
Pedagogy / Education for Special Educational Institutions

Theses on a related topic