Klára Prašivková
Bachelor's thesis
Body positivity ve fashion marketingu
Body Positivity in Fashion Marketing
Abstract:
Tato práce se zabývá využíváním myšlenek body positivity ve fashion marketingu. Součástí práce je definice termínů jako je fashion marketing, body positivity, body positivity ve fashion marketingu apod. V rámci práce proběhlo hloubkové šetření, které mělo za cíl zjistit, jakým způsobem vnímá generace Y využití myšlenek body positivity v reklamě na spodní prádlo.Abstract:
This thesis deals with the use of body positivity ideas in fashion marketing. The thesis includes the definition of terms such as fashion marketing, body positivity, body positivity in fashion marketing etc. As part of the thesis, an in-depth investigation was conducted to find out how Generation Y perceives the use of body positivity ideas in lingerie advertising.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Prašivková, Klára. Body positivity ve fashion marketingu. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Green marketing a greenwashing v oděvním průmyslu
Lucie Pánková -
Marketing v oděvním průmyslu
Andrea BIERNATOVÁ -
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
Matthew Allen -
Využití influencer marketingu v oděvním průmyslu
Thi Hong Hanh PHANOVÁ -
Specifika integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech: Fashion Marketing
Klára Haunerová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (fashion marketing) - analýza IMK vybrané firmy
Lucie Nováková -
Marketing módnych značiek so zameraním na značku Zara
Jana Droščáková -
Social Media as a Marketing Tool for Online Store Promotion: ABCstore brand case
Adelya Bilgin