Ing. Tomáš Kabeš

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu

Customer Relationship Management and Creation of Value and Product’s Added Value
Abstract:
Tato práce se zabývá řízením vztahu se zákazníky a tvorbou hodnoty a přidané hodnoty produktu v prostředí firmy JH GROUP. V teoretické části práce jsou popsány základní termíny a procesy v oblasti řízení vztahu se zákazníky, marketingu a tvorby hodnoty a přidané hodnoty produktu. V praktické části bakalářské práce je popsána činnost firmy JH GROUP, provedena SWOT analýza a popsán vývoj nové výrobkové …more
Abstract:
This Thesis is dealing with the problem of the Customer Relationship Management and Creation of Value and Product´s Added Value in JH GROUP firm. The theoretical part of this Thesis describes the basic terms and processes in the Customer Relationship Management, Marketing and Creation of Value and Product´s Added Value. The practical part describes the activities of the company JH GROUP, SWOT analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní