Bc. Petr Lesák

Bakalářská práce

ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby

CT in their own advertising. Audiovisual self promotion of public television
Anotace:
Anotace Bakalářská práce ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby mapuje vývoj televizní grafiky od počátku televizního vysílání u nás a ve světě, přes současnost s výhledem do budoucna. Jejím dalším cílem je vystopovat konkurenceschopnost českých televizních grafiků a designérů se světovými trendy, vkus českého diváka a jeho ochotu přijímat nové formy vizuální prezentace …více
Abstract:
Annotation Bachelor Degree Thesis: Self-promotion by Czech Public Television Audiovisual self-promotion of public television maps the development of television graphics from the beginning of television broadcasting, both here and abroad, looking at current and future trends. The aim is also to analyse the competitive strength of Czech television graphic artists and designers compared with international …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Václav Moravec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma