ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby – Bc. Petr Lesák
Bc. Petr Lesák
Bachelor's thesis
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
CT in their own advertising. Audiovisual self promotion of public television
Abstract:
Anotace Bakalářská práce ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby mapuje vývoj televizní grafiky od počátku televizního vysílání u nás a ve světě, přes současnost s výhledem do budoucna. Jejím dalším cílem je vystopovat konkurenceschopnost českých televizních grafiků a designérů se světovými trendy, vkus českého diváka a jeho ochotu přijímat nové formy vizuální prezentace …moreAbstract:
Annotation Bachelor Degree Thesis: Self-promotion by Czech Public Television Audiovisual self-promotion of public television maps the development of television graphics from the beginning of television broadcasting, both here and abroad, looking at current and future trends. The aim is also to analyse the competitive strength of Czech television graphic artists and designers compared with international …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qm8yu/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2010
- Supervisor: Mgr. Matěj Hušek
- Reader: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Václav Moravec
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.