Bc. Petr Lesák

Bachelor's thesis

ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby

CT in their own advertising. Audiovisual self promotion of public television
Abstract:
Anotace Bakalářská práce ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby mapuje vývoj televizní grafiky od počátku televizního vysílání u nás a ve světě, přes současnost s výhledem do budoucna. Jejím dalším cílem je vystopovat konkurenceschopnost českých televizních grafiků a designérů se světovými trendy, vkus českého diváka a jeho ochotu přijímat nové formy vizuální prezentace …more
Abstract:
Annotation Bachelor Degree Thesis: Self-promotion by Czech Public Television Audiovisual self-promotion of public television maps the development of television graphics from the beginning of television broadcasting, both here and abroad, looking at current and future trends. The aim is also to analyse the competitive strength of Czech television graphic artists and designers compared with international …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 8. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 8. 2010
  • Supervisor: Mgr. Matěj Hušek
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Václav Moravec

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic