ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby – Bc. Petr Lesák
Bc. Petr Lesák
Bakalářská práce
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
CT in their own advertising. Audiovisual self promotion of public television
Anotace:
Anotace Bakalářská práce ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby mapuje vývoj televizní grafiky od počátku televizního vysílání u nás a ve světě, přes současnost s výhledem do budoucna. Jejím dalším cílem je vystopovat konkurenceschopnost českých televizních grafiků a designérů se světovými trendy, vkus českého diváka a jeho ochotu přijímat nové formy vizuální prezentace …víceAbstract:
Annotation Bachelor Degree Thesis: Self-promotion by Czech Public Television Audiovisual self-promotion of public television maps the development of television graphics from the beginning of television broadcasting, both here and abroad, looking at current and future trends. The aim is also to analyse the competitive strength of Czech television graphic artists and designers compared with international …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qm8yu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
- Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek, PhDr. Václav Moravec
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.