Bc. Dáša BÍLIKOVÁ
Master's thesis
Produktové a procesní inovace
Product and Process Innovation
Abstract:
Cílem diplomové práce s názvem Produktová a procesní inovace je ve spolupráci se společností Fincentrum formulovat koncept vyvíjené inovace finančního produktu, kterým je investiční povinné ručení. Snahou společnosti je vyvinout konkurenceschopný produkt povinného ručení, který bude některá z partnerských pojišťoven ochotná zařadit do svého produktového portfolia. Vyvíjený produkt spojuje výhody dvou …moreAbstract:
The aim of the thesis Product and process innovation is to form a product concept of a financial innovation in collaboration with Fincentrum. The development product is called the investment compulsory motor third party liability. The aim of the company Fincentrum is to develop a competitive compulsory motor third party liability in that way the product will be included into the product portfolio one …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Jiří Vacek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÍLIKOVÁ, Dáša. Produktové a procesní inovace. Plzeň, 2014. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingové inovace
Jakub Havelka -
Inovace v kontextu čtvrté průmyslové revoluce (4IR)
Michael KMOCH -
Uvedení produktové inovace na trh
Kateřina Černíková -
Analýza vybraných produktů finanční instituce
Lucie Padyšáková -
PR – součást komunikační kampaně při zaváděcí kampani produktu specializované finanční instituce
Věra Rohlíčková -
Transformace finanční instituce: přechod k agilnímu řízení
Jana Brož -
Povinné ručení u pojišťoven v ČR
Kateřina Jirotková -
Konkurenční nabídky povinného ručení na českém trhu
Markéta Menčlová