Logopedická prevence u dětí s fyziologickou dyslalií – Martina PLATOŠOVÁ
Martina PLATOŠOVÁ
Bachelor's thesis
Logopedická prevence u dětí s fyziologickou dyslalií
Speech prevention in children with physiological dyslalia
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou logopedické prevence u dětí s fyziologickou dyslalií. Na úvod je stručně popsán ontogenetický vývoj řeči a jazykové roviny řeči. Dále se zabývá konkrétní logopedickou vadou dyslalií, její charakteristikou, diagnostikou a na závěr terapií, ve které je podstatnou částí zásada sluchové kontroly - fonematický sluch. Další kapitola se zabývá důležitostí logopedické …moreAbstract:
The bachelor work deals with the prevention of speech therapy for children with physiological dyslalia. The introduction briefly describes the ontogenetic development of speech and language levels of speech. It also deals with specific speech and language defects - dyslalia, its characteristics, diagnosis and last of all with therapy, which is an essential part of the control principle of auditory …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2014
Accessible from:: 4. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PLATOŠOVÁ, Martina. Logopedická prevence u dětí s fyziologickou dyslalií. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Fonematická diferenciace u dětí předškolního věku
Lucie Zemanová -
Schopnost fonematické diferenciace u dětí předškolního věku
Barbora Kočová