BcA. Barbara SCHEJBALOVÁ
Master's thesis
Vizuální styl autorské značky
Visual style of authors brand
Abstract:
Cílem práce bylo vytvořit jasně rozpoznatelný vizuální styl autorského brandu. Autorka vytvořila fiktivní značku NO CHURCH ON SUNDAY za pomocí ilustrátorských prostředků. Celková idea značky čerpá z undergroundové kultury mísící vlivy psychadelických , black metalových a post punkových žánrů. Hlavním výstupem je katalog sjednocující celou práci.Abstract:
The topic of thesis was create authors brand. The author created a fictional brand NO CHURCH ON SUNDAY with illustrative means. The overall idea of drawing from underground cultures mixing the influences of psychedelic, black metal and post punk genres. The main output is a catalog unifying the whole work.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: MgA. Ing. Václav Šlajch
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SCHEJBALOVÁ, Barbara. Vizuální styl autorské značky . Plzeň, 2019. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtMaster programme / field:
Design / Illustration and Graphic Design, specialization Illustration
Theses on a related topic
-
Motivy ze západočeské krajiny - dámská oděvní kolekce
Kristýna Mikutová -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila -
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
Marek Běloch