Vizuální styl autorské značky – BcA. Barbara SCHEJBALOVÁ
BcA. Barbara SCHEJBALOVÁ
Diplomová práce
Vizuální styl autorské značky
Visual style of authors brand
Anotace:
Cílem práce bylo vytvořit jasně rozpoznatelný vizuální styl autorského brandu. Autorka vytvořila fiktivní značku NO CHURCH ON SUNDAY za pomocí ilustrátorských prostředků. Celková idea značky čerpá z undergroundové kultury mísící vlivy psychadelických , black metalových a post punkových žánrů. Hlavním výstupem je katalog sjednocující celou práci.Abstract:
The topic of thesis was create authors brand. The author created a fictional brand NO CHURCH ON SUNDAY with illustrative means. The overall idea of drawing from underground cultures mixing the influences of psychedelic, black metal and post punk genres. The main output is a catalog unifying the whole work.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Ing. Václav Šlajch
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHEJBALOVÁ, Barbara. Vizuální styl autorské značky . Plzeň, 2019. diplomová práce (MgA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraMagisterský studijní program / obor:
Design / Ilustrace a grafický design, specializace Ilustrace
Práce na příbuzné téma
-
Motivy ze západočeské krajiny - dámská oděvní kolekce
Kristýna Mikutová -
Koordinovaný vizuální styl neziskové organizace
Soňa BRABENCOVÁ -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Brand audit a doporučení pro vybranou značku
Radek Adam Divila