Bc. Michaela Fojtů

Diplomová práce

Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance

Marketing Strategy of a Private Strabology Ambulance
Anotace:
Cílem této práce je provedení strategické analýzy soukromé strabologické ordinace s důrazem na klíčové faktory úspěchu a zvýšení konkurenceschopnosti. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky, které se týkají marketingových služeb a daných specifik marketingu zdravotnictví. Na začátku praktické části je představení oční ordinace …více
Abstract:
The target of this work is to carry out a strategic analysis of a private medical institution with an emphasis on a key success factors and increasing competitiveness. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part summarizes theoretical knowledge about marketing of services and specifics in healthcare marketing. Practical part begins of introducing of private …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomír Vydra

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Fojtů, Michaela. Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví