Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance – Bc. Michaela Fojtů
Bc. Michaela Fojtů
Master's thesis
Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance
Marketing Strategy of a Private Strabology Ambulance
Abstract:
Cílem této práce je provedení strategické analýzy soukromé strabologické ordinace s důrazem na klíčové faktory úspěchu a zvýšení konkurenceschopnosti. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky, které se týkají marketingových služeb a daných specifik marketingu zdravotnictví. Na začátku praktické části je představení oční ordinace …moreAbstract:
The target of this work is to carry out a strategic analysis of a private medical institution with an emphasis on a key success factors and increasing competitiveness. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part summarizes theoretical knowledge about marketing of services and specifics in healthcare marketing. Practical part begins of introducing of private …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOJTŮ, Michaela. \textit{Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/f4fx12/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Fojtů, Michaela. Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví
Theses on a related topic
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller -
DPH u organizace poskytující služby zdravotnictví
Ondřej Smisitel -
Analýza užívání služeb veřejného zdravotnictví v České republice v roce 2022
Štěpán Hájek -
Outsourcing logistických služeb pro zdravotnictví – pozice nezávislého distributora
Marcela Vojtíšková